Keresőtávcső.hu vadász- és sport optika

Általános Szerződési Feltételek

1. Általános információ

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket (a továbbiakban: ÁSZF) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A szerződést PDF formátumban is megtekintheti.

Az alábbi ÁSZF a T&M Trade s.r.o (továbbiakban: Eladó), és az Eladó által a www.keresotavcso.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Vevő (a továbbiakban: Vevő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Eladó és Vevő a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.keresotavcso.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországon vagy külföldön, a Eladó vagy közreműködője által történik. Jelen dokumentum semmilyen tekintetben nem korlátozza a Vásárló külön jogszabályban meghatározott jogait.

A www.keresotavcso.hu webáruházban távcsöveket, éjjellátókat valamint ezek kiegészítőit találja. A honlapon szereplő termékekről a lehető legtöbb információt a gyártó oldaláról szerezhet. A magyar nyelvű leírás esetleges pontatlanságaiért nem vállalunk felelősséget. Nem vállalunk továbbá felelősséget a gyártók által, a termék specifikációiban eszközölt változásokért, noha minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy honlapunkon magyar nyelven is a legfrissebb információt írjuk. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk.

A honlapon feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak 20% áfával. A honlapon megadott árak 1 db-ra vonatkoznak, kivéve, ha másként nem rendelkezünk. Az adott termék mellett feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásból fakadó téves összegek (pl. 1 Ft, 0 Ft) miatt Eladó nem kötelezhető a termék eladására, hanem felajánlja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében Vevő minden kötelezettségtől mentesen elállhat vásárlási szándékától.

1.1. Üzemeltetői információ

A www.keresotavcso.hu címen üzemelő webáruházat üzemelteti a T&M Trade s.r.o, melynek adatai az alábbiak:

  • Székhely: Dolnosecká 3985/8, 943 04 Obid, Szlovákia
  • Adószám: 2024088616
  • Cégjegyzékszám: 47764538
  • Közösség adószám: SK 2024088616
  • Számlavezető bank neve: Kereskedelmi és Hitelbank Zrt. (K&H Bank)
  • Bankszámla szám: K&H 1040 1196 5052 6751 8280 1000
  • Elektronikus címe: info@keresotavcso.hu
  • Telefonos elérhetőség:+3620/516-44-58

1.2. A vásárlás menete

Termék megrendeléséhez nem szükséges Vevő regisztráció. A Kosárba feliratú gombbal a bevásárló kosárba helyezheti a terméket, ahol a termék darabszámát is megadhatja, továbbá a kosárból kiveheti. A Tovább feliratú gombra kattintva kezdheti meg a szállítási és fizetési adatok megadását.

A második oldalon válassza ki a szállítási és fizetési módot. Bizonyos esetben méret vagy súly vagy értékkorlátozás miatt egyes opció nem kiválasztható. Amennyiben végzett, a Tovább gombbal lépjen a szállítási és számlázási adatok megadására.

Töltse ki értelemszerűen a saját adatait (név, telefonszám, e-mail cím). Kérjük ezek pontos megadására különös tekintettel figyeljen oda. A szállítási címhez írja be, hol kívánja a csomagot átvenni. Számlázási címet elég akkor megadni, ha az különbözik a szállítási névtől, címtől. Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontos megadására, hiszen ez alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Kattintson a Tovább feliratú gombra.

A negyedik oldalon ellenőrizze az adatait, majd a megrendelés véglegesítéséhez kattintson a "Megrendelés jóváhagyása" gombra. Az adatbeviteli hibák javítására a "Megrendelés jóváhagyása" gomb megnyomása előtt van lehetőség. A visszalépéshez a Vissza feliratú gombot kell megnyomni. A bevásárlókosár tartalma a vásárlás során bármikor módosítható (beleértve a benne szereplő termékek darabszámát), továbbá tetszés szerint törölhető. Ha a megrendelés befejeztét követően az adataiban vagy a megrendelésben hibát észlel, vagy módosítani kíván valamit, akkor telefonon vagy az info@keresotavcso.hu e-mail címen ezt jelezze nekünk.

Ezt követően a megrendeléséről kap egy elektronikus levelet az e-mail címére. Amennyiben levelünket nem kapja meg, kérjük ellenőrizze a spam (levélszemét) szűrőjét, hogy nem került-e oda a levelünk.

1.3. Az adásvételi szerződés létrejötte

Webáruházban rendelt termék átvételével adásvételi szerződés jön létre Felek között, amely jogviszonyra a megrendelés és visszaigazolás, valamint a jelen ÁSZF rendelkezései egyaránt irányadók. Az adásvételi szerződés feltételeit a megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja.

Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail Vevőhöz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül ajánlattételi kötelezettsége alól, azaz nem köteles a megrendelt terméket megvenni. A megrendeléseket Eladó automatikusan eltárolja elektronikus formában, a vásárló saját megrendeléseit Eladótól lekérdezheti. A megkötött szerződés más módon iktatásra nem kerül. Felek elfogadják, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül és arra a Szlovákiában alkalmazott jog irányadó. A szerződés nyelve szlovák.

Minden vásárlásról számlát adunk, mely a Felek között létrejött szerződésnek minősül és garantálja a Vevő jogait külön jogszabályban meghatározott feltételek mellett (ld. lentebb).

2. Szállítás és fizetés

2.1. Szállítási lehetőségek

A szállítási költség összege a választott szállítási mód függvényében változik. Ön az alábbi lehetőségek közül választhat:

  • szállítás GLS futárszolgálat útján: vidéki és budapesti megrendelőink is választhatják ezt a lehetőséget, melyet főként az értékesebb és sérülékenyebb áruk szállításához javasolunk. Mivel a futárszolgálat napközben, munkaidőben keresi fel Önt az áru kézbesítése céljából, kérjük olyan címet adjon meg, melyen Ön vagy családtagja ebben az időszakban elérhető. Tekintettel arra, hogy a futárszolgálat tőlünk teljesen függetlenül dolgozik a saját menetrendje szerint, semmiféle ráhatásunk nincs, hogy a nap mely időpontjában kézbesítsék a csomagot. (Legfeljebb a kézbesítés napjára van némi befolyásunk.) Azt sem tudjuk vállalni, hogy kézbesítés előtt időpont-egyeztetés céljából telefonon felhívják a címzettet. Amennyiben a kézbesítés időpontját (esetleg helyét) kívánja egyeztetni, kérjük a GLS-sel vegye fel a kapcsolatot a (+36 1) 802 0265 telefonszámon

  • átvétel GLS csomagponton: GLS csomagponton történő átvétel során akkor veszi át a csomagot az átvevőpont nyitvatartási idején belül, amikor Önnek kényelmes, nem kell a futárra várnia.

2.2. Szállítási határidő

Amennyiben a megrendelt termék raktáron van, azt 1-3 munkanapon belül kézbesítésre átadjuk a GLS futárszolgálatnak, aki Magyarország területén belül 1-2 munkanapon belül kézbesíti a megrendelt terméket. Amennyiben a termék nincs raktáron, annak beszerzéséről intézkedünk, melynek várható idejét megírjuk e-mailben vagy telefonon jelezzük. Vevő a beszerzés ideje alatt bármikor elállhat a vásárlástól, az előre esetlegesen kifizetett előleget Eladó visszautalja a részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül. Vevő elfogadja, hogy ilyen esetekben a Eladó nem köteles a vételár visszafizetésén felül kártérítésre, kártalanításra vagy egyéb kártérítésre.

A raktárkészlet gyors változásai miatt előfordulhat, hogy egyes termékek annak ellenére "raktáron" lévőként szerepelnek, hogy valójában nincsenek raktáron. Az ilyen tévedésekért Eladó felelősséget nem vállal, a hiba felismerését követően tájékoztatja a vásárlót.

2.3. Szállítási költségek

Magyarországi szállítás esetén bruttó szállítási díjaink az alábbiak szerint alakulnak:

GLS Futárszolgálat 990 Ft
GLS futárponton átvétellel 990 Ft

2.4. Fizetési módok

  • Utánvét: magyarországi szállítás esetén lehetőség van utánvételes fizetésre. Ekkor Ön az átvétel alkalmával fizeti ki a megrendelt termék vételárát a futárnak vagy az GLS csomagponton. Itt hívjuk fel a figyelmet, hogy az utánvét megnöveli a szállítási költséget, ezért javasoljuk az előre átutalással történő fizetést vagy a futárszolgálat útján történő kézbesítést. Utánvéttel maximum 400 000 Ft értékű terméket tudunk elküldeni.

  • Átutalás: átutalással történő fizetéssel kényelmesen, akár otthonából egyenlítheti ki a megrendelt termék vételárát és egyúttal a szállítási költséget jelentősen csökkentheti. A megrendelt terméket a vételár számlánkra érkezése után küldjük ki.

  • Számlabefizetés: amennyiben nem rendelkezik folyószámlával, de a szállítási költséget a lehető legalacsonyabban kívánja tartani, javasoljuk a bankszámlánkra történő befizetést. Az ország bármely K&H bankfiókjában ingyenesen befizetheti számlánkra a megrendelt áru árát. Amint jóváírják az összeget, a csomagot a címére elküldjük.

3. Jótállási feltételek

3.1. Jótállási idő

A Polgári Törvénykönyv 620 § alapján a cégünk által forgalmazott termékekre az itt leírt feltételek mellett - amennyiben másképp nem rendelkezünk - legalább 2 év (24 hónap) jótállási idő vonatkozik. Amennyiben a termékre hosszabb jótállási idő vonatkozik, akkor az 1 éven túli jótállás elsődleges kötelezettje a gyártó. Jótállás keretében a gyártó, forgalmazó garantálja, hogy a megvásárolt termék a jótállás időtartama alatt kifogástalanul fog működni. A jótállás érvényesíthető a termék jótállási jegyén feltüntetett szervizben vagy szaküzletünkben. A jótállás érvényesítésének feltétele a jótállás jegy - vagy ennek hiányában a vásárlást igazoló számla - a bemutatása.

A hibás termék visszajuttatása a szaküzlet címére a vásárló feladata és költsége. Amennyiben a javításra, cserére már nincs lehetőség, akkor a termék vételára kerül visszafizetésre - ez esetben Vevő elfogadja, hogy a termék vételárán felül Eladó az esetlegesen elmaradt haszonért, kényelmetlenségekért kártérítést nem ad. Eladó törekszik arra, hogy a javítást 15 napon belül elvégezze, elvégeztesse, azonban egyes esetekben előfordulhat, hogy ez az idő meghosszabbodik tekintve, hogy a gyártó saját szervizében - külföldön - orvosolja a problémát.

Olyan árucikknél, ahol a csere előtt - a hibás működés vagy a minőségi kifogás egyértelmű megállapítására - előzetes bevizsgálás szükséges, átvételi elismervény ellenében vizsgálatra átvesszük és továbbküldjük a terméket a forgalmazó vagy szakszerviz felé. A vitatott árucikk visszajuttatása a vásárló feladata és költsége.

Jótállást kizáró tényezők:

  • Átalakítás, szakszerűtlen kezelés (különösen a tisztítás során okozott karcok, sérülések), helytelen tárolás, nem megfelelő szállítás vagy elemi kár
  • Nem megfelelő tápellátás következtében fellépő elektronikai meghibásodás
  • Természetes elhasználódás

3.2. Szavatosság

Szavatosság keretén belül Eladó felelősséget vállal azért, hogy az eladás időpontjában hibátlan terméket adott át Vevőnek, tehát nincs olyan rejtett hibája, amely csak később fog kiderülni. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha a vásárlás időpontjában nem felel meg a jogszabályban előírt tulajdonságoknak; nem rendelkezik az azonos fajtájú termékre jellemző minőséggel; nem rendelkezik a termék leírásában szereplő tulajdonságokkal. A szavatosság kiterjed a hibás összeszerelésre, valamint arra az esetre is, ha a vevő a használati útmutató hibája miatt rosszul szereli össze a terméket.

Vásárló a hiba felfedezése után - de legfeljebb a vásárlástól számított két éven belül - minél hamarabb köteles érvényesíteni szavatossági igényét. A vásárlást követő hatodik hónap végéig jelentkező hiba esetén Eladónak kell bizonyítania, hogy a hiba a vásárlás időpontjában nem volt a termékben. A hat hónap leteltével azonban vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba vásárláskor is létezett.

3.3. Vásárlástól való elállási jog

A 102/2014 kormány rendelet alapján az interneten vagy telefonon megrendelt termék átvételétől számított 14 naptári napon belül minden fogyasztónkat* megilleti a vásárlástól való elállás joga, mely különösebb indoklás nélkül az alábbi feltételekkel vehető igénybe. Kérjük, az elállásra vonatkozó egyértelmű igényét írásban (e-mailben vagy postai levélben) előre jelentse be a fenti 14 napos határidőn belül, ezt követően 14 napon belül küldje vissza a terméket. Az alábbiakban pár szóban hétköznapi nyelven összefoglaljuk a rendelet előírásait (további részletekért tekintse meg a fenti linket.)

  • Az elállási jog csak a gyári, minden csomagolási és termékelemet tartalmazó termékre gyakorolható. (Ettől csak abban az esetben tudunk eltekinteni, ha a vásárlás alkalmával a termék nem ilyen feltételekkel került átadásra a vevőnek.) Amennyiben a csomagolás hiányos - azaz a termék eredeti, gyári állapotúként nem értékesíthető - akkor 5-20% költséget felszámolunk.
  • Elállási jog csak a termék kipróbálására vonatkozik, azaz a termék visszavásárlását nem tudjuk garantálni, amennyiben azt már használatba vette, azaz a kipróbáláson felül a termék értékvesztést szenved. Ez esetben kárunkat érvényesítjük vagy a terméket visszajuttatjuk a vásárlónak, a vevő költségére. (Hétköznapi nyelven megfogalmazva: ha megvásárol egy terméket, akkor a csomagolást kibonthatja, a terméket kipróbálhatja. Ha eredeti állapotban visszajuttatja nekünk, akkor minden további nélkül visszafizetjük a termék teljes vételárát. Ha koszos, karcos, viseltes akkor azt értékvesztésnek tekintjük.)
  • Az áru ellenértékét a visszajuttatást követő 14 naptári napon belül visszautaljuk a megadott bankszámlaszámra. Utánvéttel érkező terméket nem áll módunkban átvenni.
  • A visszatérítés nem vonatkozik a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie.
  • Az elállás joga csak a raktárról szállított termékekre vonatkozik, a vevő egyedi igényei és kívánsága alapján behozott/legyártatott termékekre nem.

* fogyasztónak minősül az a (természetes, azaz nem jogi) személy, aki a gazdasági vagy szakmai tevékenysége körén kívül köt szerződést

3.4. Panaszkezelés

Vevő az esetleges panaszait az ügyfélszolgálat email címén, vagy Eladó székhelyén teheti meg írásban. Eladó - amennyiben más törvényi rendelkezések nem vonatkoznak - 30 napon belül írásos választ küld Vevőnek.

Obid, január 1., 2020.

Egy pillanat! 
Adhatunk Önnek kedvezményt?
Az email címem:
IGEN, szeretnék kedvezményt kapni.
NEM, köszönöm.